حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند

پیام تسلیت امام‌جمعه شهرستان دماوند به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
                    پیام تسلیت امام‌جمعه شهرستان دماوند به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دماوند تسلیت گفت.
متن پیام امام جمعه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد علیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش شده و غمی جانکاه بر دل ها سنگینی می کند. 
محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. 
ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.
اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست.
اینجانب، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به تمامی شیعیان و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دماوند تسلیت عرض نموده، امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.
در پایان نیز از عزاداران سیدالشهدا در خواست می نمایم،در برگزاری مراسمات عزاداری رعایت کامل دستورالعمل ها وپروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار داده و حافظ سلامت خود و خانواده های خود باشند ان شااله.
والسلام علیکم و رحمت الله 
کاظم فتاح دماوندی
امام جمعه شهرستان دماوند
۱ محرم الحرام ۱۴۴۲
 ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۹
 
? روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان دماوند
emamjome.ir
                

تصاویر

نظرات